fredag 26. desember 2008

Et russisk døgn..

Her om dagen ble det litt mye russisk. Da jeg våknet var det første jeg registrerte av bilder og lyder tegnefilmen Anastasia. Det var litt av et sammentreff, siden venninnen min hadde nevnt filmen dagen i forveien da vi diskuterte de beste tegnefilmene. Denne morgenen diskuterte også Karoline og jeg denne filmen, men det gikk mer på manipulerende framstilling av historie enn tegnefilmens kvalitet.

Senere samme dag gikk filmen Med Grimm og Gru på NRK3. Filmen blir også omtalt som Ma-Ma og The Rock 'n' Roll Wolf. Det er en film med blant annet russisk ballet fra 70-tallet. Den er totalt umulig å få tak i på DVD, men i våre dager kan vi heldigvis lagre TV-program og brenne det over på et DVD-format. Dette har jeg fått gjort, men uheldig som jeg er, har jeg bare andre og siste akt. Dessverre har jeg alltid mad uflaks når det kommer til denne filmen. Jeg glemmer alltid når den går og jeg får bare med meg halve filmen. Denne dagen var inget unntak; jeg fikk bare se avslutningen av siste akt. Men jeg knipset som en gal med kameraet mitt og her har dere noen fine bilder:)




Han til venstre er yndlingen min når det kommer til sminke-maske!:)

*Søt*

Ingen kommentarer: